Accepterad Pannkakor | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pannkakor

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn irl är Rasmus.

Vad är ditt discord namn? ℝ𝕦𝕣𝕣𝕖/real_rurre

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdulla Ohlsson och han är 20 år gammal .

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtenksam,glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans framtid är att han ska bo fint och ha många snygga bilar och någon tjej som han kan bo med tillsammans med. Hans Pappa dog när han var 17 år gammal och hans katt dog när han var 19,hans pappa dog i en bilkrash och katten dog i hjärtstopp så nu är det bara han och hans mamma kvar och han ska göra sitt bästa för att lyckas med sitt mål i livet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Rp och roliga scenrion och roliga tillfällen kan även göra bra scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en partner. Man ska inte försöka vinna varje scenario, man kan dra ut dom lite och göra det roligare istället för snabbt å tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när någon dödar dig utan någon anldning. Vdm är när någon kör över dig med Tex en bil eller något annat fordon. copbait är när du försöker få polisen Uppmärksamet och tex driftar främför polisn eller köra snabbt förbi dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har en svenskrp server i din discord bio

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka