Nekad Panndall | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Panndall#5249

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 20år som älskar bilar och gör riktig feta volkswagens och gmc truckar. han är en välkomnande och låter andra kolla och sitta i hans bilar han är också rätt så intreserad av motorcyklar

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag t.ex. kan plocka valmo och tjäna pengar så jag kan få de bilar jag gillar och så jag också kan får vissa whitelist jobb och hjälpa till där typ my meko

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är typ den ända bra servern jag spelar på och på unive är dem flesta snälla och hjälpsamma

Hur hittade du Unive? jag skrollade igenom svenska servrar och sen såg jag att många spelade så jag joina och tjände mig väldigt välkommnad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ja, att min gubbe ska bli en av staden hjältar och hjälpa andra som är nya presic som jag blev när jag joina t.ex. ge folk bilar för billigt pris eller get dem billigare bilarna gratis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Njä jag har spelat lite på california dojrp för vill testa lite bilar och så och se hur det är på engelska serverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka