Accepterad Panndall | Whitelist ansökning [Bo1rix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Panndall#5249

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig kille som kom till unive när han var 18 år då han kom från polen och ville skaffa sig ett bättre liv här i sverige. Olof (min karaktärs namn) är en snäll och hjälpsam kille han gillar att hjälpa folk och t.ex. visa folk hur man jobbar på bilar och sånt. Olof ÄLSKAR billar men när han kom hit till unive så tyckte bara där var massa svin som körde rundar men sina ´´Coola´´ bilar men sen när han fick veta hur det var så ändrade han stil och påbörja sin bil en volkswagen golf gti mk2 men han märkte direkt att den var inte tillräkligt sportig så han sålde den och gick till marja-lisa och köpte en volkswagen golf gti mk3 sedan far han av till bennys och de ända han kunde göra var att byta färg men han gjorde det en vin röd mk3 som en dröm tänkte han sen efter ett tag hade han samlat ihop lite pengar och han sålde då mk3:an och köpte den finaste golfen han kunde hitta en golf mk6 r32 och han pimpa den och trimmade den till max och den kära bilen har han än idag. Min karaktärs fulla namn är Olof Benjimi

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att kunna hjälpa till med t.ex. whitelist jobb som behöver mer anställda eller som behöver allmänt hjälp med jobbet. Jag vill också kunnat plocka valmo utan att bli bannad för typ i tillfällen där jag behöver akut pengar eller pengar så snabbt som möjligt och kunna uppgradera sina bilar och kunna köpa mer bilar som jag kan pimpa och så och sen sälja billigare till dem som behöver.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig tryg på servern både när jag inte är inne och roleplayar och när jag roleplayar det jag också gillar med denna servern är att där är ingen rasism och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra

Hur hittade du Unive? Jag hade presic fått fiveM och sen skrolla jag igen svenska serverar och sen såg jag att unive RP var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna göra coola bilar och bli känd i staden för att hjälpa folk som är nya och behandla folk så som jag blev behandlad när jag började asså då sälja billiga bilar till den eller kanske ge dem en bil som jag inte vill ha längre så den inte bara står och skrotar i mitt garage.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server jag gillar unive och alla är snälla så jag tänker stanna här.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top