Accepterad Panndall | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Ditt Hex-ID: 11000010bf720a1

Vad är din discord tagg? Milo_#5249

Vem var det som bannade dig? Puh

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: VDM ~puh. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, för jag och mina kompisar har en liten grupp där vi har likadana kläder och kör mc för de är roligt. sedan en dag kom jag ner på piren med mina vänner och skulle sälja bilar och då efter en liten stund skulle jag ställa ut min traktor och min kompis ville testa den så jag lät han och efter en liten stund kom en kille och sprang in i bakhjulet när min kompis körde lite långsamt så han typ flög bara en liten bit bort sedan efter de så körde min kompis till garaget och polisen ville snacka med han så <han dem snacka i typ 10 sec sedan fick de larm och då när jag skulle ställa in traktor så blev jag bannad för vdm när jag inte nudda någon eller något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja polisen ville snacka med min kompis så dem snacka en väldigt kort stund sedan fick de ett larm som dem skulle köra på så sa jag till min kompis nu ska jag ställa in min traktor så hoppa han av och jag på sedan när jag var påväg in i garaget så frös min skärm och jag blev bannad för VDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mest troligt är den felaktig eftersom de var min kompis som körde men jag tycker inte någon ska bli bannad för kille sprang ju in i bakhjulet på traktor så de var ju lite hans fel men kanske lite min kompis fel också för han hade kunnat bromsa så det inte blev såhär att jag blir bannad i 7 dagar för något jag inte har gjort och verken jag eller han körde in i någon bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången så var det en kille på motellet som sålde bilar jag fråga hur han fick så mycket pengar för han hade skit många och dyra bilar så han sa vill du verkligen veta så sa jag ja så berättade han om vallmo och jag fråga behöver man vara medborgare för de så sa han nej det behöver man inte så jag sticker upp hinner plocka typ 70 stycken sedan blev jag bannad och jag hade ju ingen aning varför så jag frågade i support och dem sa att jag skulle skriva en ban överklagan så jag gjorde de och fick en unban. andra gången var för suntförnuft och då var det en kille som heter adam en han är ett sånt barn ped så han ringer mig och säger att en kille säger att han ska hoppa från ett tak och gå och dö och när jag komemr dit får jag tag i adam efter jag har jagat dem som tog han och när jag var påväg till sjukhuset och körde i typ 100-110kmh så blv jag bannad för suntförnuft visste inte varför för så hade jag kört om ett litet barn vart rejält skadat gjorde en ban överklagan och sedan fick unaban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag vet inte för efter som de inte var jag som gjorde de så vet jag inte riktigt man kanske ska vara försiktig vem man lånar ut fordon till och se till att de är försiktiga när man kör men min kompis hade ju kunnat bromsa och kanske inte kört så hastigt på parkeringen och från och med nu så ska jag lova att jag är försiktig vem jag lånar ut fordon till och ser till att dem inte gör för hastigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska se till att man känner dem väl och vet att dem kan köra dem man lånar du fordon till och ser till at dem inte kör snabbt och hastigt, jag har också lärt mig att man inte ska ha exakt likadana kläder fast jag hade hjälm på och inte han jag har långa byxor och han har shorts han har långt hår och inte jag så där är en del man kan skilja på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka