Nekad Panndall | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007

Vad heter du på discord? LN_Milo#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när de är skola kommer jag hem vid 14:50 hämtar något att äta sedan spelar jag till ungefär 21:30 eller typ 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 och en halv månad lite mer kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle sätt till alla kan bete sig och få bort alla regel brytare och jag vet att jag bara kan banna i 60 min men folk kan lära sig hur man beter sig på bara en kick eller varning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag tycker att jag har spelat på unive så pass länge att jag vill testa på någon nytt och hjälpa till på servern så mycket jag kan så den kan utvecklas ännu mer och bli bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade kunnat midra med att göra servern en bättre plats och se till att alla lallre och regel brytare ska bort fast jag bara kan banna i 60 min så kan man göra dt en bättre plats för då börjar folk förstå att liksom oj jag blev kickad eller bannad så ska jag inte göra igen så gör dem inte de igen så blir de att det bryts mindre regler.

Varför ska just du bli servervakt? För att göra servern ett tryggt ställe för både stor och små där folk ska kunna rpa utan att bli vdmade eller rdmade eller någon liknande så i helheten bara göra unive till en trygg och bra plats.

Varför vill du bli servervakt? För att göra unive eller bra och trygt ställe där folk känner sig säkra och inte ska vara rädda för att bli mobbade i ooc för dem kanske har ljus röst eller något liknande, jag vill ochså bli servervakt för att testa något nytt som jag har hyfsade erfarenheter inom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? sv = servervakt chatten Svban = banna någon i en timne /dv (radie) = tar en bort en bil helt /kick = kickar någon, sen finns det ochså /revive som gör att du revivar dig själv.

Är du whitelistad på serven? ja, jag är whitelist sen långt tillbaks

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men 3 var felaktiga. första var när jag frågade en kille om snabba pengar han sa att man skulle produsera vallmo och då frågade jag om man behöver wl men han sa nj så jag började hann plocka typ 70 stycken sen blev jag bannad men blev unabannad dagen efter. andra var suntförnuft men de var min vän som var ett barn ped och där var killar som sa att han skulle dö och så så jag åkte dit och han var skadad så jag tog han till sjukhuset då jag körde 100kmh men sen blev jag bannad men blev unbannad för jag hade gjort så irl om de var mitt barn. tredje var för vdm när de var min kompis som gjorde det men vihade likadana kläder så dem blandade ihop oss och råkade banna mig men blev unbannad. sista var för lall i 2 dagar där var de vi gjorde upp ett scenario där jag ramlade och sa till min kompis på securitas vad gör du sen blev jag bannad för lall men blev unbannad typ 10 min efter

Spelar du på någon annan server för tillfället? asså om de är långa restarta eller så går jag ibland in på k9 redzone och spelar men annars inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka