Accepterad Pankakke | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pankakke

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Pankakke

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203560548

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Ginger#0896

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2002

Berätta om din karaktär. Jag skulle vilja säga att det är en livlig och rolig karaktär som kan vara ganska klantig i många tillfällen och försöker hålla sig ifrån bråk så gott han kan. Relativt nyinflyttad från en annan stad som jag tidigare var polis i. Tycker inte mitt liv i den staden blev som jag hade förväntat mig så jag bestämde mig för att flytta där ifrån och söka nytt. Jag hittade den trevliga lilla staden som jag hoppas att jag möter nya vänner och får många roliga minnen med. Jag var tidigare polis och kommer vilja ha ett lagligt och "vitt" yrke.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag kan bidra med många roliga och kanske till och med spännande scenarion och roliga stunder. Jag spelar FiveM för att ha kul och jag tycker att jag lyckas med det och kan också få upp humöret på dem jag spelar med också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en väldigt bra server och jag gillar antalet spelare som är på den. Vet att det finns många bra RPare inne på den som är väldigt roliga.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 600

Hur hittade du Multistaden? Kollade på FiveM sen server högst upp med spelarantalen

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev bannad här överklagade och blev unbannad för ett misstag. Hade record på det också så dem såg att det var ett misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden.

Tillbaka