Nekad pang på röbetan | Medlem ansökning [Wille#6958]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pang på röbetan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860422371/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Felicia ✞#5822

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Larsson. Han är 54 år och kommer från en bondgård där han växte upp med sin bror. Hans föräldrar var väldigt hårda mot honom som ung. dem tvingade honom jobba hela tiden. Han är lite speciell då han inte är som andra. Han är ganska dum och fattar inte vad man får göra och inte. Han har inte så mycket medkänsla för andra. Om någon mår dåligt så bryr han sig knappt. Ett intresse som han har är att jaga. Då han gillar att skjuta vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra rp nivå. Har ganska mycket erfarenhet inom rp. Kommer bidra med bra scenarion där jag inte bara kommer försöka få min karaktär att vinna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar här och jag vill spela med dem så därför är jag intresserad.

Hur hittade du Unive? Min kompis skickade er discord och sa att jag skulle köra på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är inte att försöka vinna. Det är att ha kul. Att kunna göra roliga scenarion där alla har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till och göra servern bra. Och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har inte spelat på någon månad så har ingen server jag kör på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka