pang på röbetan | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pang på röbetan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860422371/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Felicia ✞#5822

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Larsson. Han är 54 år gammal. Han har under sin barndom växt upp på en bondgård med sin familj. Där blev han tvingad av sin far att jobba hårt. Detta ledde till att han fick mycket problem med sin rygg då han skadade sig hela tiden och inte fick någon vård. Efter han blev 18 år så flyttade han hemifrån, därefter han också sökte vård för sin skadade rygg. Han fick göra en operation i ryggen då han föddes med en ryggkota för mycket. Detta gjorde att han fick två miljoner av sitt försäkringsbolag. Efter ett år så kunde han röra sig normalt igen och det gjorde att han ville hitta nya hobbys. Han började att jaga och det fastnade han för direkt. Men hans största intresse är bilar och att jobba med dem som en mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för denna servern verkar bra och jag vill spela på den. Jag ska också bidra med bra scenarion där både jag och andra ska ha kul. Ska inte springa runt och trolla då jag vill spela seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar här och jag vill spela med dem så därför är jag intresserad. Verkar som en kul server också då det är många inne på den.

Hur hittade du Unive? Min kompis skickade er discord och sa att jag skulle köra på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål är att ha kul samt att få andra att ha kul. Vill bidra med bra scenarion som gör att andra blir mer intresserade av RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få eran server att växa fram. Jag har många polare som är intresserade nu på denna servern. Jag vill också kunna få ett jobb som min karaktär är intresserad av som bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka