Nekad pandix | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pandix

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031906706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? pandix#1268

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke och är 20 år gammal snart 21. Hans föreldrar jobbar på sjukhuset så dom har oftast inte mycket tid att vara med Pelle. När pelle var liten så var han en nyfiken och sprallig kille med mycket energi. Pelle spelade mycket fotboll med kompisar och var ute och byggde kojor i skogen. Pelles dröm var att bli fotbollsproffs. när han blev äldre blev han mycket argare igenom tiden tillslut kunde han skrika och säga fula saker till sina föreldrar och smälla dören i deras ansikte. Han blev mer och mer indragen i skit han lärde känna mycket kriminella personer när han blev äldre så bestämde hans föreldrar sig att flytta till ett nytt ställe (multistaden) för att få en ny start. Det funkade till en start men det blev mer och mer som förr och hans känslor blev mycket mer synliga som att han var ledsen och besviken på sina föreldrar och ibland väldigt arg. Hans intressen blev att vara ute med dessa kriminella kompisar, snatta från butiker och ibland spela basket. Hans föreldrar började bråka mer och mer och bestämde sig tillslut att skilja sig pelle blev väldigt frustrerad och fick en motivation att sluta vara ute med dom kriminella kompisarna och hittade nya kompisar som var jättesnälla och ville alltid pelles bästa pelle slutade bråka med sina föreldrar och sluta skrika fula ord. föreldrarna började bråka mindre och Pelle blev som (vanligt) igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig för att jag gillar roleplay och gillar när det känns äkta. Och kommer även bidra med bra energi och seriös rp. Folk kommer tycka om min karaktär och kommer vilja veta mer om min karaktärs bakrund.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att servern är väldigt rolig och gillar roleplay har även hört bra saker från eran server är.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar sa att det var en rolig server att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli kriminell och veta mer om det och såklart utvecklas och bli en bättre rp spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka