Nekad PANDISH | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PANDISH

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041454601/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? PANDISH#9398

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Persson han är 18 år gammal och han barn dom var inte så bra hans pappa knarkade och drack alkohol så han började att sno saker från folkförsta sak han snodde var en cykel sen pengar och nycklar nu så håller han på så som sin pappa, Hans dröm är att bli kriminell han är glad & ledsen, Han blir lett arg fast han är glad han gillar bilar och åka snabbt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hitta en bra server att köra på och jag har kört här förut så jag hoppas att jag kan ha lika roligt igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att denna server är bra och jag är sugen att köra här igen med mina vänner.

Hur hittade du Multistaden? Har kört förut på multistaden och jag hade whitelist här så jag hoppar att jag kommer få det igen :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? bra rp nivå och roligt rp nivå jag kommer inte ta och döda jag kommer skaffa vänner i servern och jag kommer ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör inte på en annan server. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka