Nekad PANDISH | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PANDISH

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041454601/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? PANDA#6278

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel persson han är 23 år gammal han har ett intresse för bilar. Daniel är en kille som har haft de bra och jobbigt i livet inte haft de lätt han blev utstött i hela sitt liv och sen började han ta droger så tyckte han att allt blev bättre men allt blev bara värre han kom i kontakt med kriminella gäng gjorde saker han drömt om att köra snabba och dyra bilar. Men Det var inte vägen han ville fortsätta på för att han ville inte hamna i något skit och ville ha ett lagligt jobb men har inte hittat det än han hoppas på att hitta ett jobb med bilar där han skulle få jobba med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har kört här för och jag vill komma tillbaka och köra på denna server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag tycker att denna server är bra och jag är sugen att köra här med mina vänner och ha det roligt på servern och jag är aktiv. :)

Hur hittade du Unive? Körde här för inte så länge sen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Roligt och bra rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Rolig rp nivå och hjälpa andra jobba och ha det roligt med alla på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör inte på en annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka