Nekad PANDISH | Chef-jobb ansökan [VIANOR]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PANDISH

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor chef

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? PANDA#6278

Hur gammal är du? 06a / 16 år

Hur många timmar har du på Fivem? Över 1200 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har mycket erfarenhet inom det yrket och jag tycker att det är roligt att jobba på vianor. Jag vill bli chef för jag vill hjälpa så många jag kan att få jobb och så vill jag hjälpa folk med deras bilar och jag har varit chef på många jobb och folk har sagt att jag är bra som chef och att jag gör mitt jobb så som det sa vara. Jag tar bra ansvar till att ta bra intervjuer jag kommer vara mycket aktiv när jag kommer hem om ish 4 dagar och då kommer jag jobba hårt och hjälpa folk. Och kommer ha möten men personalen 2-3 gånger i månaden för att kolla hur det går och vad dom tycker borde bytas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som vianor förr och då jobbade jag typ 1-2 månader sen så tog jag paus från att spela och nu så hoppas jag att jag blir chef .

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Daniel Persson och han är 21 år gammal gick på fordon linjen på gymnasiet och nu så vill han söka till mekaniker. Daniel har en bror som heter Jack och båda är intresserade i bilar och båda vill bli mekaniker Daniel och Jack har samma mamma men inte pappa och Jack är lite äldre en Daniel och båda gillar att bråka med varandra. Han har en familj som bor i Stockholm han har en lillebror som är 10 år gammal och han heter Theodor och en lillasyster som heter Ebba och är 15 år gammal, mamma heter Gunvor och är 69 år gammal och pappa som heter Önde och han är 73 år gammal och dom är mång miljonärer med 20 olika bilar. Daniel har inget jobb men han ska söka till ett roligt jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne hela tiden då jag kan så nästan hela tiden nu på sommarlovet och när jag har skola så beror det på när jag slutar och efter så kommer jag köra .

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka