- Meddelanden
- 293
- Reaction score
- 17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten chef.
Vad heter du IRL? Jag heter Kevin.
Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal och jag fyller år 30 maj.
Hur många timmar har du på Fivem? jag har 700 timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexperten för att jag har jobbat här nu en liten stund och har varit aktiv. Jag är biträdande chef nu och jag gör mitt bästa för att få folk glada och för att få anställda glada.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekaniker på andra serverar och så är jag biträdande chef i autoexperten. Jag jobbar det hårdaste jag kan.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Daniel Persson han är 18 år gammal och jobbar som delägare på autoexperten. Han älskar bilar han har älskat bilar hela sitt liv. Han har jobbat länge på autoexperten och han har mycket erfarenhet inom yrket. Som delägare har han fått god lärarkunskap inom yrket som assisterande chef.
Så därför tror jag att detta jobbet kommer passa perfekt till Daniel.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker vara inne så ofta som möjligt.
Måndag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Tisdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Onsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
torsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Fredag - 14:30-03:00 - 12,5 timmar.
Lördag - 12:00-03:00 - 15 timmar.
Söndag 12:00-00:00 - 12 timmar.
63,5 timmar i veckan så jag hoppas på att jag jag blir support.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle köra på servern om jag inte blir chef här på autoexperten men det skulle bli roligt att vara chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon server.
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna.
Vad heter du IRL? Jag heter Kevin.
Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal och jag fyller år 30 maj.
Hur många timmar har du på Fivem? jag har 700 timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexperten för att jag har jobbat här nu en liten stund och har varit aktiv. Jag är biträdande chef nu och jag gör mitt bästa för att få folk glada och för att få anställda glada.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekaniker på andra serverar och så är jag biträdande chef i autoexperten. Jag jobbar det hårdaste jag kan.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Daniel Persson han är 18 år gammal och jobbar som delägare på autoexperten. Han älskar bilar han har älskat bilar hela sitt liv. Han har jobbat länge på autoexperten och han har mycket erfarenhet inom yrket. Som delägare har han fått god lärarkunskap inom yrket som assisterande chef.
Så därför tror jag att detta jobbet kommer passa perfekt till Daniel.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker vara inne så ofta som möjligt.
Måndag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Tisdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Onsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
torsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Fredag - 14:30-03:00 - 12,5 timmar.
Lördag - 12:00-03:00 - 15 timmar.
Söndag 12:00-00:00 - 12 timmar.
63,5 timmar i veckan så jag hoppas på att jag jag blir support.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle köra på servern om jag inte blir chef här på autoexperten men det skulle bli roligt att vara chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon server.
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna.
Senast ändrad: