- Meddelanden
- 293
- Reaction score
- 17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill bli chef på Club De Muñeño
Vad heter du IRL? Jag heter Kevin.
Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.
Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 650+timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är jätte aktiv på servern, jag kommer hålla igång klubben ofta kommer göra många fester i klubben och det kommer vara bra rp när det är fester.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter men jag kommer göra mitt bästa för alla och vi kommer ha det roligt på jobbet och i staden.
Berskiv din karaktär? Han heter Daniel Persson han är 18 år gammal och han passar till detta jobb för att han kan mycket om fester och alkohol. Han jobbar seriöst i alla jobb som han blir anställd hos. Han har en store bror som heter Albin Persson han är 22 år gammal. Om min karaktär blir chef på Club De Muñeño så kommer han anställa sin bror
Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker vara inne så ofta som möjligt.
Måndag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Tisdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Onsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
torsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Fredag - 14:30-03:00 - 12,5 timmar.
Lördag - 12:00-03:00 - 15 timmar.
Söndag 12:00-00:00 - 12 timmar.
63,5 timmar i veckan så jag hoppas på att jag får jobbet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för jag tycker denna server är rolig.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon server.
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.
Vad heter du IRL? Jag heter Kevin.
Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.
Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 650+timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är jätte aktiv på servern, jag kommer hålla igång klubben ofta kommer göra många fester i klubben och det kommer vara bra rp när det är fester.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter men jag kommer göra mitt bästa för alla och vi kommer ha det roligt på jobbet och i staden.
Berskiv din karaktär? Han heter Daniel Persson han är 18 år gammal och han passar till detta jobb för att han kan mycket om fester och alkohol. Han jobbar seriöst i alla jobb som han blir anställd hos. Han har en store bror som heter Albin Persson han är 22 år gammal. Om min karaktär blir chef på Club De Muñeño så kommer han anställa sin bror
Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker vara inne så ofta som möjligt.
Måndag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Tisdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Onsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
torsdag - 16:00-22:00 - 6 timmar.
Fredag - 14:30-03:00 - 12,5 timmar.
Lördag - 12:00-03:00 - 15 timmar.
Söndag 12:00-00:00 - 12 timmar.
63,5 timmar i veckan så jag hoppas på att jag får jobbet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för jag tycker denna server är rolig.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon server.
Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.
Senast ändrad: