PANDISH | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PANDISH

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin Bitner

Vad heter du på discord? PANDI$H#1337

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommar lov tider
Måndag - 11:00-02:00
Tisdag - 11:00-02:00
Onsdag - 11:00-02:00
Torsdag - 11:00-02:00
Fredag - 11:00-02:00
Lördag - 11:00-02:00
Söndag - 11:00-02:00

Efter sommar lov tider
Måndag - 17:00 - 22:00
Tisdag - 17:00 - 22:00
Onsdag - 16:00 - 22:00
Torsdag - 14:00 - 22:00
Fredag - 15:15 - 02:00
Lördag 11:00 - 02:00/03:00
Söndag 11:00 - 22:00

Berätta om dig själv Jag heter Kevin Bitner jag är 15 år gammal och gillar spela spel, jag går i 9:an jag är snäll jag lyssnar på folk och jag pratar lugnt. Jag behandlar folk så som jag själv vill bli behandlad.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att förbättra rp nivån på servern och kommer ta support ärenden hela tiden och jag ha mycket fritid så kommer sitt och ta support ärenden. Jag skulle kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Jag skulle även kunna hjälpa folk och ge dem information som de inte vet.

Hur länge har du spelat på Unive? kanske 4-5 månader allt tillsammans

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag kommer kunna fixa/ta hand om dom större regelbrotten som servervakter inte kan ta hand om. Jag kommer också kunna hjälpa server med min hjälp så att det blir en roligare rp server för alla. Jag vill bli staff/support på unive pga, Har alltid varit den personen som vill hjälpa till och fixa problem. Jag allmänt gillar staff arbete och se utveckling på folks rp, Och den största anledning är att unive är en sådan stor server och gillar värkligen servern därför ansöker jag Jag personligen har börjat köra mer på rp unive och mycket mer seriöst för gillar värkligen servern utveckling av spelare och rp. Jag skulle säga att jag är väldigt / super aktiv inom forumet Jag kan hålla på med flera saker samtidigt. Jag Hjälper gärna folk för att få en bättre upplevelse igenom att titta vad folk gör exempel speca o allt möjligt för att förbättre rp hos alla som kör på servern Exempel så brukar man behöva på support jätte länge och så vill jag försöka hjälpa till med just sådanna saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra på de flesta sätten. Jag skulle till exempel kunna hjälpa folk som har varit med om buggar och annat. Vi säger att någon har blivit dödad helt plötsligt av ingenting och inte vill förlora sina saker på grund av en bugg och då skulle jag kunna komma och hjälpa. Men sedan om folk till exempel frågar om saker i dc chatten så kan jag ju hjälpa till med de och liksom berätta för dem hur de ska göra. Jag har enligt mig också bra med tålamod och kan vänta en lång stund på folk. Jag bidrar med snabb och bra support

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff/support på några

Lilla paris 18+ staff
Snöstaden ledning
Neon staden support
Lexox rp support
Pacific rp support

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? detta kommandon kan jag och lite till som är inte like viktiga.
/toggleid = Visar ID på spelare

/togglename = Visar Steamnamn samt id på spelare

/noClip = Ger dig osynlighet och möjligheten att flyga runt

/dv = Tar bort fordonet

/goto ID = Förflyttar dig till personen

/bring ID = Förflyttar personen till dig

/giveitem ID = Ger ett fåremål till personen

/tpm = Teleporterar dig till din waypoint

/setjob ID = Ger ett jobb till personen

/kick ID Anledning = Kickar personen ifrån servern

/svban ID Anledning = Bannar personen i 30 minuter.

/sqlban ID Anledning = Bannar personen i en angiven tid

/sqlunban = unbannar personen med hjälp av hex id

/sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren

/sqlbanoffline = Bannar en spelare som är offline

/revive ID = Revivar personen

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag har lätt för mig att lära mig nya saker för att jag lyssnar på folk/Staff.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kör inte på någon server bara unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har inget att säga.

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka