Accepterad PANDISH | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PANDISH

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Bitner

Hur gammal är du? Jag är 14, 2006-06-30, 2006 Maj 30

Vad heter du på discord? PANDISH #9999

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla på det hela tiden för jag har två skärmar och en har jag discord nu men jag kan ha alla W-L ansökningar där och vänta tills någon skickar in ett ska försöka svara snabbt på alla ansökningar

Hur aktiv är du i discorden? När jag vaknar så blir jag aktiv på discorden och jag är aktiv tills jag måste gå och sova så det är typ 00:00 så kanske från 09:00 till 00:00 från måndag till fredag och 10:00 till 03:00 i lördag men från 10:00 till 01:00 på söndag.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag tycker om att läsa vad folk skriver, och så gillar jag att lyssna på folk jag stör inte dom när dom pratar och jag lyssnar klart. Jag kommer ta dom som kan rp och inte dom som bara köra runt och VMD alla för det tycker jag att det är inte roligt. Själv så försöker jag få in det bästa rp från mig om jag gör något fel så kan jag ta bannen/kicken från servern fast jag kommer endå komma tillbaka och förbättra mig

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är snäll och jag tycker om att prata, lyssna, läsa så jag tycker att jag borde bli W-L ansvarig för jag är aktiv typ hela tiden och kan kolla på det hela tiden kommer behandla vänner och okända personer på samma sett kommer inte göra det lättare för min kompis bara för han är min kompis kommer behandla han likadant som den okända personen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Så klart Multistaden 4 Life <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka