Nekad Pandaz | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pandaz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198313303714/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wiguf#5416

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrick Svensson. (1990-07-24) Han växte upp på en bondgård utanför lund där han lärde sig att hårt arbete är det som livet ska bestå av. Han kände dock alltid att han inte passade in som bonde utan ville något mer. Han började i ung ålder att pilla på bilar och han fick därför ett väldigt stort intresse för bilar. Han läste till att bli mäklare efter grundskolan och fick sitt stora intresse för hus Han strävade efter pengar för att kunna köpa bilar, klockor och hus.

Hans bakgrund som bonde på landet gjorde att han blev väldigt tålig och tjockskinnad eftersom att normen i släkten inte var att visa känslor osv som kille. Han tar inte skit från någon men om du är på hans rätta sida kommer du ha en bra tid runt om honom. Han är väldigt självsäker och han agerar ofta som affärsman. Han vill vara involverad i så många företag som möjligt och han är alltid väldigt hård i sina förhandlingar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket att bidra med då jag är bra på att hålla mig IC. Jag är också väldigt bra att hålla isär det jag vet OOC och det som Fredrick kommer att veta eller han har upplevt. Jag är mogen och har en bra förmåga att prata med folk och vara social på ett bra och respektfullt sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är först och främst den största svenska servern vilket betyder att man absolut har lyckats väldigt bra med sättet man driver servern på. Jag har också förstått att RPn är väldigt seriös och det är något jag gillar..

Hur hittade du Unive? Jag såg en stream på twitch och blev genast intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att hålla mig social och detta är ett bra sätt. Jag vill också få mer erfarenhet av att hantera olika situationer som uppstår på olika sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att fåt servern mer inriktad på affärer med företag och förhandlingar. Jag vill få in mer affärstänk i vardagen på Unive RP. Jag vill också vara med och skapa ett fungerande och bra community runt Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka