Accepterad PanDaP0W | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PanDaP0W

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085557168/

Ditt Hex-ID: steam:11000010777cbb0

Vad är din discord tagg? pandap0w

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Screenshot_9.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror faktiskt att denna ban var felaktig, Jag har inte spelar på Unive på flera år men jag vet själv att jag aldrig gjort något grovt regelbrott. Under min tid på Unive så streamade jag samt var servervakt på stor del av tiden jag spelade där. Jag är en mogen person och har ingen anlednign att sitta o ljuga här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så var bannen nog väldigt länge sen och jag har därför inte någon aning om vad bannen berodde på. Sorry asså men helt ärligt så visste inte ens jag att jag var bannad före igår typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hoppas och tror till 100% att det var en felaktig ban då jag inte alls borde gjort något som klassas som inkompetent eller liknande. Är liksom en grabb på 20 bast o har ingen anledning att sitta o bete mig dåligt på ett spel. Men om jag gjort något så såklart ber jag om ursäkt för det! Kolla gärna om de finns något arkiverat om bannen då jag också är nyfiken!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag tror i princip alla bans blev borttagna då jag har blivit både felaktit bannad men också bans som har varit 50/50 om det ens var jag som gjorde fel! Har även fått bans som är helt på fel person! Jag har lärt mig av de få rättplacerade bans jag fick. tex fick en första dagen jag någonsin rp:ade. Då klassades de som "lall" att jag sparkade av en person från min cykel. DOck detta var 3 år sen och min första dag på RP. Så jag har lärt mig enormt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt vet jag inte vad som hänt under denna ban, jag ber om ursäkt för att jag inte vet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte efter denna ban men föregående bans såklart! Jag ska börja rp:a igen och hoppas att Unive har blivit lite bättre sen sist o vill se hur servern känns o är! Hoppas jag får chans att testa iaf!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart! Ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka