Accepterad Panda | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Panda

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SWEZorken/

Ditt Hex-ID: 110000148025837

Vad är din discord tagg? Zorken#9325

Vem var det som bannade dig? JONTE

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive BanID: bkytrv Anledning: n-ordet ingame Placerad av: JONTE ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har gjort fel och det fattar jag själv men jag tycker att alla förtjänar en andra chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg så jätte mycket då det va väldigt länge sen men tror jag va på piren och skulle byta bil men han quit när jag gav han bilen och då blev jag jätte arg och då sa jag n-ordet jag är egentligen ingen rasist detta flög bara ut ur mig för att jag blev jättearg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel men jag skulle jättegärna villa bli unbanna så att jag kan ha roligt med mina vänner på eran server då detta aldrig kommer hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg jätte mycket då det var väldigt längesen jag spelade på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte sagt n-ordet jag hade istället hoppat support och sagt att han combat Logga och få han bannad och ksk få tillbaka min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att absolut inte säga n-ordet och att hålla en hög rp nivå samt att om nån annan gör regel brott så ska man själv inte göra regel brott ock om jag blir unbannad så kommer det inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kommer tagga en annan mod då denna personen som har bannat dig inte längre är med i staff teamet.
@Zouwi

Jag kommer att ge dig en chans tillbaka på servern, hoppas verkligen inte att du sumpar denna chansen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka