- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad heter du på discord? Mikkey Ekko#2300
Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2004
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17:00-24:00
Tisdag: 17:00-24:00
Onsdag: 17:00-24:00
Torsdag: 17:00-24:00
Fredag: 17:00-02:00
Helgdagar:
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-12:00
Alla tider varierar ju självklart men dessa är ungefärliga tider på hur aktiv jag kommer kunna vara!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sen 4 Juli 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/eecc6f7e4564a2add618939f73821714 (32 gånger men har självklart tagit lärdom av de).
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett ansvar över vad som händer på serven. Man tar mindre saker och ärenden för att hjälpa och avlasta staffs. Ett exempel på sådant kan vara om någon dör av en bugg eller om det är en massa bilar som bara står och är trasiga mitt på vägen så kan man dva dom så att det inte ska bli total krock och sånt utan att rpn ska flyta på bra istället. Som servervakt så ska man hålla koll på sin omgivning och om det är någon som inte tar rpn seriös eller någon som gör regelbrott så kan man ge dom ban eller sparka dom för att då ta klipp på det och låta staffs sköta det om de är något grövre.
Man rpar som vanligt fast man är servervakt enda skillnaden är att man tar ansvar och kan göra något på plats om det är någon som inte följer reglerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det kan vara ofta rpn står still och det blir konstiga scenarion när de står buggade bilar och trasiga bilar mitt på vägen så att man kan ta bort sånt så att rpn flyter på bättre så om man ska göra större scenarion så behöver man inte ha massa konstiga små scenarion för konstiga händelser. T.ex om någon dör av en bugg så kan man ressa så att man kan fortsätta med scenario. Samma sak om folk dör av någon som gör ett regelbrott som t.ex RDM eller VDM. Ibland tar det lång tid innan staffs har tid att komma och ressa och då blir de ingen bra flyt i rpn!
Därför vill jag bli servervakt för att jag vill avlasta staffs men samtidigt kunna rpa som vanligt men kunna ta små saker och fixa sånt själv!.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse skulle jag säga är mest när man använder servervakt perms till att hjälpa sig själv för att vinna ett scenario. Kan vara att om man blivit skjuten eller liknande och inte har läkemedel så ressar man sig själv för att få mer HP. Eller om man behöver äta och dricka så ressar man sig för att inte behöva göra det.
Sen så har man ju perms så man kan sparka och ge folk ban. Då ska man inte sparka eller ge folk ban för ingenting bara för att man ogillar deras rp eller vilka dom är som personer för att slippa dom.
Man ska endast använda sina perms för godtagliga anledningar. Ingen annan gång.
MVH Mikkey Ekko king of HIPSTERS!
Vad heter du på discord? Mikkey Ekko#2300
Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2004
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17:00-24:00
Tisdag: 17:00-24:00
Onsdag: 17:00-24:00
Torsdag: 17:00-24:00
Fredag: 17:00-02:00
Helgdagar:
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-12:00
Alla tider varierar ju självklart men dessa är ungefärliga tider på hur aktiv jag kommer kunna vara!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sen 4 Juli 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/eecc6f7e4564a2add618939f73821714 (32 gånger men har självklart tagit lärdom av de).
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett ansvar över vad som händer på serven. Man tar mindre saker och ärenden för att hjälpa och avlasta staffs. Ett exempel på sådant kan vara om någon dör av en bugg eller om det är en massa bilar som bara står och är trasiga mitt på vägen så kan man dva dom så att det inte ska bli total krock och sånt utan att rpn ska flyta på bra istället. Som servervakt så ska man hålla koll på sin omgivning och om det är någon som inte tar rpn seriös eller någon som gör regelbrott så kan man ge dom ban eller sparka dom för att då ta klipp på det och låta staffs sköta det om de är något grövre.
Man rpar som vanligt fast man är servervakt enda skillnaden är att man tar ansvar och kan göra något på plats om det är någon som inte följer reglerna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det kan vara ofta rpn står still och det blir konstiga scenarion när de står buggade bilar och trasiga bilar mitt på vägen så att man kan ta bort sånt så att rpn flyter på bättre så om man ska göra större scenarion så behöver man inte ha massa konstiga små scenarion för konstiga händelser. T.ex om någon dör av en bugg så kan man ressa så att man kan fortsätta med scenario. Samma sak om folk dör av någon som gör ett regelbrott som t.ex RDM eller VDM. Ibland tar det lång tid innan staffs har tid att komma och ressa och då blir de ingen bra flyt i rpn!
Därför vill jag bli servervakt för att jag vill avlasta staffs men samtidigt kunna rpa som vanligt men kunna ta små saker och fixa sånt själv!.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse skulle jag säga är mest när man använder servervakt perms till att hjälpa sig själv för att vinna ett scenario. Kan vara att om man blivit skjuten eller liknande och inte har läkemedel så ressar man sig själv för att få mer HP. Eller om man behöver äta och dricka så ressar man sig för att inte behöva göra det.
Sen så har man ju perms så man kan sparka och ge folk ban. Då ska man inte sparka eller ge folk ban för ingenting bara för att man ogillar deras rp eller vilka dom är som personer för att slippa dom.
Man ska endast använda sina perms för godtagliga anledningar. Ingen annan gång.
MVH Mikkey Ekko king of HIPSTERS!