Accepterad palvasalva | Medlem ansökning [Bengan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palvasalva

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alva Gronberg

Vad är ditt discord namn? dinamormor

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lilly Jackson och är född i mellanorterna i Sverige. Hon är 23 år och har haft det kämpigt när hon växt upp.

Hon kommer att försöka vara hyfsat laglig och kommer att börja gå denna väg.

Hon har ingen vidare utbildning (förutom grundskolan), men ändå har hon fått jobb och lyckats!

Hennes pappa lämnade henne i tidig ålder och kort efter det dog hennes manma, så hon har flyttat runt hos fosterfamiljer men det har inte funnits ett ställe där hon känt sig trygg.

Hon gjorde lite dumma småsaker i ungdomen. Och hände lite med fel personer, nu har hon kommit till staden för att starta upp ett nytt liv. Och försöka påbörja en karaktär.

Hon har attityd men har svårt för dömande personer. Hennes perspektiv kommer påverka val som hon gör i livet.

Har rollspelar med henne på 2 olika andra servrar där hon jobbat som mycket olika saker mest lagliga.

Jag håller fortfarande på att utveckla henne för att få en så stadig men ändå härlig karaktär som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rollspelat på många andra servrar så som Strive, Legend och Paradise. Så jag tror att jag kan försöka bidra med ganska socialt RP men delvis ganska seriös rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska bli sur eller ledsen om du förlorar ett scenario, alltså att det går som det går. Mitt fokus ligger mycket på en bra RP nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, jag har läst och förstått reglerna. En regel som har berört mig är copbait. Det är väldigt mycket kriminella som copbaitar för deras vinst och för att få en liten kick i sig, väldigt konsigt tycker jag. En annan regel är RDM (Random Death Match) och sedan VDM (vehicle Death Match)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, har somsagt spelat på ett flertal servar innan och skulle vilja testa på en ny!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yes, grejen är att jag har haft cancer i 3 år nu och kan ha svårt med t.ex tal mm, detta är inget som kommer att ställas i förhinder för min RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka