Nekad Palvarez | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palvarez

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? SkottarN Fanboy#0362

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego Snoppsi, en motorcykel fantast som växte upp i ett tufft samhälle. Diego föddes 1976 i Borlänge, hans barndom bestod av mycket bråk och tjafs i familjen som i senare tag skulle leda till dåliga betyg i skolan, Diego började i senare ålder hänga med lite mer busigare personer som gjorde mycket hyss så som att snatta, kasta sten på rutor och sno cyklar. Diego började också med dessa saker, han började sakta men säkert. Sedan så en dag när han var nere på byn så kom det fram två personer som är kända över hela byn för "tjackisar" och dom frågade om Diego ville tjäna lite små pengar, dom sa till Diego att dom ville rekrytera yngre för att dom ska visa vad dom går för. Grabbarna räckte över en summa på 2500kr till Diego som han i senare tag skulle för göra vad han ville med. Han blev intresserad och spenderade snabbt pengarna på ett par feeeting skor, han började sakta men säkert efter det att sälja små summor av droger som han tjänade feting para på, han gick därefter i deras spår och blev välkänd i samhället som en springpojke. Idag så jobbar han som Polis och kämpar för att samhället ska bli bättre och för att få bort alla brottslingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket social RP, jag är för närvarande dock ny till RP så jag håller fortfarande på att lära mig alla regler etc. Jag kommer även bidra med mycket seriöst rollspel, jag har tittat på streamers och vet därav hur man ska agera i varje scenario man träffar på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag har ingen aning, har aldrig stött på en liknande fråga.

Hur hittade du Unive? Twitch, Vänner, Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka