Accepterad paltis | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

paltis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Tegheim

Vad är ditt discord namn? tegheim

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter rolf paltnacke. Han är 23 år gammal och han gillar att skruva i bilar samt spela lite gitarr och sjunga. Rolf älskar att umgås med sin familj som består av pappa Bo, Mamma Ulla, syrran Rut och sist men absolut inte minst min bror neo som har en funktionsnedsättning och han gillar att bygga fågelholkar. Rolf är en snäll kille men även lite blyg och har svårt att skaffa nya vänner, men domvännerna han har är William, Greger och Bertil. Och dom är bäst.

Rolf föddes 3 månader för tidigt så han ser ut som en alien fast det har aldrig hindrat honom för hans kärlek som han har för motorer. Ända sen han var liten så har an skruvat med sin far Bo och det började med en gammal moped från 1976. Sen dess har han intresse för motorer bara växt med tiden.

Medans pappa Bo skruvar i motorer så brukar jag följa med min kära mor Ulla ut i skogen och plocka kantareller. Rolf brukade också hjälpa till mycket hemma som tillexempel laga mat och städa. Klippa gräsmattan var ett roligt jobb han fick göra lite då och då på sommaren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hålla en seriös/positiv rp som går och behandla folk rättvist. Hitta nya vänner i staden och få nya medlemmar att känna sig trygga och välkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör något som gynnar den andra personen och inte bara sig själv. Det spelar väldigt stor roll om man ska hålla en seriös rp.

Hur hittade du Unive? pratade med några vänner som spelade på servern och jag tyckte det lät kul så nu vill jag testa!

Tillbaka