Accepterad Palo | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Palo

Vad är ditt discord namn? PALO#4725

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Stefan Karlsson och är född 1997 i en liten stad i sverige. Han växte upp med sin pappa Ralf och sin mamma Karin med även sin bror Karl. Hans uppväxt var lite strulig för att Stefan hade ADHD och hade svårt att fokusera i skolan och kunde bli lätt arg. Stefan hade några vänner i skolan men inte så många för att dom flesta ogillade Stefan för han kunde bli arg så lätt. Stefan gillade att vara i skogen för han kunde ta ut sin ilska på träden, men det var även en lugn plats för Stefan när han ville vara själv. När han blev äldre blev hans ADHD bättre och han började jobba i gruvan för att tjäna pengar. Efter några år i gruvan fick Stefan ett samtal, hans mamma och pappa hade varit med om en bilolycka och omkommit. Efter att hans föräldrar gick bort så gick Stefan in i en Depression och började med droger. Drogerna gjorde så han tappa sitt jobb i gruvan och då behövde han tjäna pengar på ett annat sätt. Stefan började göra pengar på gatan genom att sälja droger och vapen, han höll på med det i cirka 2 år innan polisen började få han på spåren och la ut en efterlysning. Då bestämde sig Stefan att det inte var värt att leva det livet och flydde till Staden Unive för att på börja sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och många roliga scenarion, jag tror att jag kan hjälpa servern att bli ett ännu roligare ställe att spela på. Kommer alltid försöka göra så det blir roligt för alla och följa alla regler som finns på servern. Och vill även skaffa nya vänner på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex: Polisen kör bakom mig och slår på blåljusen för ett rutinstopp, och om jag då skulle välja att köra ifrån polisen i min super snabba importbil istället bara för att de är kul så skulle inte det vara rätt sak att göra. Jag ska alltid försöka göra det lättare och roligare för folk på servern istället för att göra onödiga saker som kan sabotera för andra.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner som också spelar där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka