Nekad Palmen_1 | Ban Överklagan [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170705855/

Ditt Hex-ID: 11000014825d9bf

Vad är din discord tagg? Palmen 4522

Vem var det som bannade dig? Waller407

Bild på banmeddelande: bild_2023-08-09_193124291.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde han och la han i en eld som jag eller min kompis inte heller såg för att jag ringde upp han och frågade om han så elden men det gjorde inte jag eller han så han jag bärde dog och det var han som bannade mig han jag bärde alltså så han trode ju att jag också såg elden så han trode att jag dödade han med flit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var död efter jag hade drunknat för att mitt spel började laga när jag var under vattnet efter jag hade tjuvkopplat min kompis bil för att jag skulle få pröva den för att han inte kunde starta den i m menyn och då så när vi körde på stranden så gick den sönder och då rullade den ner i vattnet sen så började mitt spel laga som det gjort lite nu och då i dag och då dog jag sen så skulle jag få hjälp utav min kompis som bärde upp mig som satt brevid mig sen så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men jag förstår varför han valde att banna mig för att det verkar ha varit ett missförstånd efter som att jag inte såg elden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en gång tidigare som varade i en dag men det var också en felaktig ban då jag blev RDM:ad men hade inget klipp på det för att jag hade inte fixat någon sån app som kan klippa som jag har nu och då ville jag bara få hälp så sen blev jag bannad men jag gjorde igen ban öveklagan för att jag skulle ändå bort dagen efter så då kunde jag bara vänta ut tiden ändå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen annig faktisk jag körde även ner bilen i vattnet för att den var trasig så ville inte att den skulle stå och skräpa på stranden jag hade väll kunnat lämna kvar den på stranden istället det var väll det ända som jag skulle kunnat ändra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska köra ner trasiga bilar i Vattnet även fast det var bra i detta fall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka