Accepterad Palmen_1 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Palmen 4522

Vad är ditt Hex:ID 11000014825d9bf

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på servern är från ca 14:00 till typ 00:00 typ just nu men senare nu när skolan börjar kommer det kanske att bli från 15:00 eller 16:00 till kanske 23:00 eller 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan juniföra året och var SV sedan december det året sen så slutade jag spela ett tag men nu är jag tillbaka igen och blivit medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1189196235349970984/1273638120713355416/image.png?ex=66bf576f&is=66be05ef&hm=416d70396fc5d4c3aa93077f312c49fe9158eae10dd2d0701750baa5ecddefba&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hjälpa staff temet med mindre grova regelbrot tillexempel som mild ooc ingame eller milt lall eller saker som är jätte grovt som måste bannas fort som om någon börjar köra över alla med en bil inne på marja lisas som måste bannas for och sen så kan man förlänga bannen. En servervakt har även ett ansvar för vad som händer på servern som då kan hjälpa till om ingen staff specar ett scenario så kan SV förköka hjälpa till och så vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag träffar på ganska så många lallare inne på servern eller ny icke medlemar som behöver antigen läxas upp eller bara behöver hjälp och framförallt så vill jag hjälpa staff teamet så mycket som möjligt och utvekla och förbättre Unives RP genom att lära nya icke medlemar eller kica/banna lallare och så vidare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan använda sin makt på ett sätt som kan förstöra eller vinna olika scenarion tillexempel om man är i en skottlosning och då så använder man sig utav /toggleid så man kan se igenom väggar vart de befinner sig genom deras id. Eller om man har en pistol på sig och har gjort ett rån eller något grovt så man hamnar i en polis jakt och då så lägger man pistolen i handsfacket och sen /dv bilen så man kan hämta ut sin pistol i bilen i garaget sen. Eller om man skulle bli medvetslös av hunger eller så vidare och sen så använder man /revive på sig själv för att man inte orkar RPa på det eller samma om sin pollare dör av det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka