Accepterad Palmen_1 | Ansökan till Servervakt [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Palmen 4522

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199170705855/

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spenderar mycket fritid på dator och när jag är på datorn så spelar jag mest fivem på servern Unive och när jag inte spelar så brukar jag kolla på Twitch streams och då kollar jag på folk som spelar på Unive och på vintern så spelar jag innebandy så då kan jag inte vara lika aktiv men fortfarande ganska aktiv för att innebandyn är bara vissa dagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen juni ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/843110263062396979/1187396121484595262/image.png?ex=6596bbd0&is=658446d0&hm=f91cf00e34ebc194aa4e6c6e45f8177dd00ecc66d5baa866670fddb2640b818d&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vakt har i uppgift att hjälpa staffs i genom att om en en staff inte hinner se ett regel brott tillexempel eller inte hinner se någon som lallar så kan en servervakt kicka hen och om en server vakt skulle se att någon är afk så kan server vakten kicka hen en servervakt kan även banna en peron under en kortare tid.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag tycker att jag träfar på ganska många lallare när jag spelar och för att jag vill underlätta jobber för staff temet

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om man bara skulle kicka någon bara för kul även fast hen inte har gjort något. Eller om man skulle dv en bill för att man har blivit stanad eller rånad så man inte skulle tappa saker som man har i bilen så som droger, telefoner, vapen och kontanter. Alltså att man använder sin styrka till fel saker som kan förstöra scenarion. Man använder sina comands för att vinna eller förstöra olika scenarion.

jag fyller år den 23 oktober och är född 2008 det blev fel i ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka