Nekad Palmen | Medlem ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Palmen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/team_relice_1

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? P̲a̲l̲m̲e̲n̲#6383

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Asme Muhamed. Han är en väldigt snäll och bra person med många personligheter. Han är 29 år gammal.
När Asme var 5 år så började han på dagis. Han var ganska mobbad efterssom han hade en utlänsk bakrund. Men åren gick och han blev större och större. När han skulle börja skolan blev han mobbad och dem kallade han n ordet och putta han och massa. Hans pappa hette Yousef. Hans pappa var med i ett gäng som hette gambinos. Asme har alltid velat bli som sin pappa. När Asme börja 5an så ringde hans mamma och sa att hans pappa hade dött Asme kom inte hem på dagar hans mamma var så orolig. Till slut kom han hem och fortsatte sitt liv. När han börja 8an så började han med droger och sålde droger han ville bli som sin pappa. en dag så kom han på att starta ett gäng. Han skulle starta gambinos för att göra sin pappa stålt. Sedan så gick det inte så bra för Asme han började bli efterlyst så han flydde från staden och nu kommer han komma till en ny stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag söker en seriös server som har åldern rätt inne, alltså personer som är precis i min ålder. Tänker såhär så länge man kan rp så är det inga problem.

Jag har sett att ni har seriösa Staffs/Headquarters som kan sina saker . De har åldern och många som är på servern har jag sett att de är 15-40 års åldern även staffs/vanliga verifierade spelare på servern.

Jag har sett att ni har hårt med ban när det kommer till rp fel alltså där folk bryter mot regler där jag ser att ni har bannat.

Ni är något jag vill ha på en server, jag har sökt länge med en server som har era förutsättningar/erfarenheter och just nu har jag hittat det

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara ett skönt community, och jag spelade här innan för ett år sedan som polis. Tröttnade på **FiveM** sedan blev jag sugen att spela här igen. För att jag har tittat på streams klipps och liknande, som jag har fått intresset igen att spela och skapa rolig rp. Som alla kan ta del av

Hur hittade du Unive? Har fått notiser från youtube och sedan sätt på strems.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp:andet, är att jag ska kunna. RP:A så mycket det bara går med mina karaktärs bakgrund och kunna dela ut det till folk och sedan rp:a ut saker och ting.

Jag ska kunna som sagt ha så roligt som möjligt och kunna hålla mig inom ramarna alltså. Följa reglerna!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta nya, rp kontakter och komma med i annorlunda gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, ifall jag är på en server så är jag på den :D

Tillbaka