Nekad Palmen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palmen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Palmen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/team_relice_1/

Vad är din discord tagg? Palmen#6383

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag vet inte vad jag blev bannad för. Jag satt med en streamer som heter CARRiED_tv, för jag såg i discord att han hade inga polis roller. Och då blev jag förvånad och då hoppade jag in i hans samtal och frågade vrf är du av med jobbet. Han förklarade och sånt vrf han blev av med det. För hans uppfattning var att han tyckte inte det var okej att Chefen var hård mot han eftersom de kände varandra IRL. Då tyckte CARRiED_tv att går för spelet eller för vänskap. Det var allt jag kunde berätta här

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var en felaktig för att jag kollade bara i discord och så att han hade inga polis roller. Då blev jag shockad och tyckte att det inte var rättvist att han skulle blev av med det. För jag tyckte han var en av de bästa befälen sen blev jag bara bannad

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte varit. ALLS

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag inte riktigt för att , jag gjorde inget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag märker att ni är hårda men ibland att ni bannar för ingeting.

Har du läst våra regler? Ja

Tjena skulle du kunna av banna mig och skicka en invite till discorden

Jag vet men jag kan inte gå in på den länken står att jag är banand

Som sagt tror jag inte supports kan unbanna i discord, du får vänta till någon annan som kan banna ser detta!

Mvh Zer0x :)

Du är blev permbannad för du sitter och diskuterar andra servrar på våran discord vilket räknas inom regelerna SKADA MOT SERVERN , REKLAMERING och är strikt förbjudet. Tycker det är löjligt att du inte förstår detta och därmed kommer jag neka denna överklagan. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka