Palmen | Ansökan till staff "Flerryberry"

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palmen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Palmen

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? Palmen#6383

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ALLA TIDER, Per dygn

Vad skulle du göra om du blir staff? Kunna se till så att servern/discord servern blir stabil, och så att det blir en Seriös Rp som möjligt och kunna hjälpa vanliga invånare och kunna meddela det vidare till grundare och se till så att det blir gjort, och kunna få spela en Seriös Rp på denna server. Så det är därför jag vill bli staff

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes jag har varit det mycket och jag tyckte det gick bra när jag tog med folk T.E.X WL/support. Jag tog även Staff intervju med folk och jag tyckte jag skötte det bra.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har mycket erfarenheter inom staff yrket och jag kan bete mig på ett moget sätt, och jag kan bemöta alla personer med en bra ton, och jag kan hjälpa personerna på ett bra sätt. Med rätt attityd. Jag kan vara aktiv som staff speciellt på helgerna när ni behöver som mest, hjälp T.E.X Supportärenden/whitelist intervjuer, och samt besvara mycket i PM till det vanliga folket i servern.

Vad kan du om skripts? Jag kan rättså mycket om det

Varför vill du bli staff? För att se så det blir en bra RP på servern samt ta även support ärenden/WL intervjuer med folk, och speca in-game så de sköter sig bra. Kollar på alla reports som jag bara kan. Sen se så att alla mår bra på servern.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server, Men jag fattar vad meningen innebär :D

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jag förstår det absolut verkligen :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka