Nekad palm_gang | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palm_gang

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151411673/

Ditt Hex-ID: 76561199151411673

Vad är din discord tagg? ejw1

Vem var det som bannade dig? det var karim comviq

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-16 161821.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av hur dom såg på hela scenariot jag förstår allt från deras sida och hur det kan ha uppfattats, vi under scenariot försökte göra allt så bra som möjligt och så att de skulle se så seriöst ut och allvarligt ut, under scenariot var fler tal staffs där under tiden som skrev i ooc det var även en staff där som har vart väldigt högt uppsatt och godkände allt och såg själva att vi inte gjorde något fel pratade med han efter och han sa också att vi inte gjorde något fel under scenariot men att den andra parten gjorde det har. Har bild på allting och alla ooc chattar så att det inte skulle bli missförstånd skulle väldigt gärna kunna visa alla bilder och pm efter scenariot om att vi inte gjorde något fel. Under scenariot skrev vår part i ooc att de skulle sluta reviva sig för att de gjorde de har även bild på de också, vi ressade inte en enda gång vi ingen av oss var ens servervakter eller något, vi frågar varför dom ressar och deras andledning va att dom trodde att vi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt i vid sandy sjukhuset och pratade med några sen stog det att jag blev kickad sen när jag gick in senare på dagen stog det att jag var bannad då kollade jag dcn och såg att den inte var där och då förstog jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att man kan se det från båda sidorna, om man kollar från staffens perspektiv så kan det nog se fel ut eftersom att motpartens akt och handlingar i scenariot påverkade vår sida också och fick det att se ut som att det var fel från våran sida också grejen var att jag även kollade med en annan som speccade efter och han sa även också att det inte var något fel från våran sida men såklart så kan det säkert kunna behövas gjort det mer tydligt så att de inte blev misstförstånd har även flera bilder från scenariot ifall de skulle bli något fel men fick aldrig någon chans att visa de visar gärna de för någon ifall det behövs, han som bannade mig är inte staff däremot men har försökt prata med han men jag övergick till banöverklagan för att göra de rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger tidigare och de va 4 dagar ungefär båda gångerna. båda gångerna var fel och jag blev unbannad direkt efter, en gång var det för Krim utan Krim bara att mina roller va buggade ig, en annan var det att de var fel id han banna, jag har aldrig vart bannad permanent har spelat på Unive i över ett år, jag har alltid försökt att hålla koll på reglerna och därför har jag aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna gjort de mer tydligt och så att det ser mer seriöst ut och inte skrivit ooc för att de påverkar rp nivån och kan få de att se lalligt ut och göra allt bätrre vilket ja vet att jag kan, jag ska kunna reglerna då ja va SV i ungefär 5 månader, jag hade verkligen gjort annorlunda och göra allt mer tydligt, mindre ooc skrivit, men just då var mer andledning att ja skrev ooc var att ja skulle försöka göra de tydligt och försöka göra så att de skulle se seriöst ut och bra ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen, att aldrig skriva ooc vid scenario så att det inte påverkar rp nivån och alltid hålla nivån bra oavsett hur scenariot ser ut och vad motparten gör men vi kände att vi behövde skriva ooc för att det gjorde regelbrott under scenariot och vi inte ville göra de kan även visa bild på det därför vill jag verkligen bli unbannad och har verkligen förstått att alltid oavsett vad som händer inte göra fel bara för att motparten gör det, och jag kommer absolut kunna göra mycket annorlunda, jag kommer alltid tänka innan jag gör något en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka