Nekad palm_gang | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palm_gang

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: mommy121#7047

Ange ditt födelsedatum 30 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff just för min inrikting för Unive, att jag vill göra de till den bästa och kunna hjälpa alla som behöver hjälp och servern möjligt och hjälpa till med allt som behövs från att hålla ordning på servern och spelare så att rpn blir seriösare och högre nivå på. Man kommer kunna luta sig mot mig om man har frågar eller generellt vill veta något. som staff kommer jagäven hjälpa staffteamet med deras arbete och kunna hjälpa spelare när de behöver hjälp. En annan anledning till att jag ska bli staff är för att jag gillar Unive så pass mycket och vill att de ska kunna vara så hög rp nivå som möjligt så att alla som rpar ska kunna ha en sån rolig stund som möjligt när dom rpar , därför vill jag bli staff så att jag kan hjälpa till med det så mycket jag kan. Jag är även väldigt aktiv redan som rpare och känner även att de är en till andledning varför jag skulle passa bra som staff, just för att jag kommer kunna ta emot support/donations ärenden lite när som helst. Kommer också kunna ta emot pm, är väldigt aktiv och snabb i pm så kommer kunna vara till hjälp med det också.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: från 07:00-09:10 sen efter skolan 16:30-23:00

Tisdag: 07:00-10:00 sen efter skolan 14:00-22:00

Onsdag: 06:00-08:00 sen efter skolan 16:00-22:30

Torsdag: kan inte vara aktiv på morgonen. Efter skolan 15:00-22:00

Fredag: 07:00-09:00 sen efter skolan 15:00-01:00

Lördag: 08:00-15:00 match sen ofta efter de 17:00-02:00

Söndag: 08-15:00 tar en paus går ut kommer hem 16-17:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 12 februari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte riktigt men jag har däremot det som servervakt, men pågrund av väldigt på läst och ändå har en del koll kan jag de mesta commandsen, t.e.x
/Revive
/goto
/Bring id
/freeze id
/m id medelande
/kick id
/svban
/ban id Anledning
/v bilnamn
/Setjob id vart roll
/spec
/noclip
/spec
/spec off
/sc staff chatten
/toggleid
/tp location
/tpm
/ooc
/sv skriver till servervakterna

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag skulle kunna jobba med det mesta, men om jag skulle få välja bort något av det skulle det någon vara inom jobb, bara för att jag tror att det inte skulle passa mig så bra tror jag skulle passa bättte inom delen med att prata och kunna hjälpa andra personer

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka