Nekad palm_gang | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palm_gang

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad heter du på discord? nessimannen

Ange ditt födelsedatum 9 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: börjar 09:30 kan vara aktiv hela morgonen fram till jag börjar skolan 09:30 slutar 16:05 kan vara aktiv hela kvällen efter det

Tisdag: börjar 10:10 kan vara aktiv hela morgonen fram till att jag börjar 10:10 slutar 13:50 kan vara aktiv fram till 18:00 till 20:00 kan sen vara aktiv hela kvällen till typ 22:30

Onsdag: börjar 08:00 kan vara aktiv på morgonen ibland går i skolan till 15:45 och kan vara aktiv hela kvällen efter, har ingen träning

Torsdag:börjar 08:00 och slutar 14:45 kan vara aktiv fram till 18:30 sen kan jag vara aktiv från 21:00 till 23:00

Fredag 08:00 börjar jag slutar 14:45 kan vara aktiv hela kvällen fram till ungefär 02:00

Lördag: vaknar ungefär 09:00 är aktiv kanske 5 timmar på dagen sen resten av kvällen från 17:00 till 02:00 ungefär

Söndag vaknar kanske 09:00 kan spela mesta delarna av dagen och även på kvällen till 23:0

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sen 2022 på unive roleplay men har blivit bannad från dcn en gång sen fick ja tillbaka medlem men allt ihop i ett och ett halvt år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går inte att lägga in någon bild men kan skicka till någon i pm för att de funkar it

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att folk sköter sig på servern och att inte folk lallar runt var som helst och kan du andvända sig av /kick eller /svban. En SV ska även hjälpa till med det man behöver och att SV banna någon om det behövs och om det är nödvändigt. Även städa upp på servern när det behövs tillexempel att dva bilar som står i vägen någonstans sönder eller ingen som är i bilen på ett tag, också att rapportera in om små regelbrott som sker på servern och klippa nödvändiga saker tillexempel om du ska ressa någon ska du klippa det och ha de i tre dagar minst, men att ressa ska ske i nödvändiga lägen och lägen där någon dött en nån bugg eller nått annat som inte var rätt. En SVban håller en timme och ska ske när ett regelbrott begåtts och man och att det var ett regelbrott som förtjänar en SVban det kan vad vad som helst som bryter mot reglerna men om det är ett regelbrott som förtjänar permbann eller en längre ban klippar man det och rapporterar det. En servervakt ska rpa som en vanlig rpare men ser den något regelbrott eller något den måste göra så gör man det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att se till att servern blir en ännu bättre rp server och se till och hjälpa folk om de behövs och hjälpa så mycket jag kan och behöver , och tycker ändå jag skulle passa som servervakt just för att jag är en väldigt aktiv rpare på servern. Jag är även väldigt bekant med reglerna på servern och kan dom väldigt bra, och jag skulle även kunna lägga ner mycket tid till att hjälpa och rapportera saker som sker på servern , jag gillar också Unive väldigt mycket och vill därför kunna göra Unive till en ännu bättre rp server genom att hjälpa till med allt och att kunna vara aktiv som servervakt, är också väldigt bekant med commands och vad som är fel och rätt och vad man får göra och inte. Jag har rpat ett tag nu väldigt ofta och har tänkt på att bli SV ett tag nu för att kunna hjälpa till just för att jag ser ganska många regelbrott på min dagliga rp när ja rpar och därför känner jag att det skulle passa mig, men skulle inte på något sätt abusa mina perms som servervakt utan helt enkelt bara hjälpa till på servern så att alla får en roligare RP

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man bryter mot reglerna som servervakt och utnyttjar sin roll som servervakt tillexempel som att reviva sig själv om man har dött vilket innebär eller någon annan som har dött det är absolut inte tillåtet så länge man inte behöver ressa någon av en bra andledning de är att snusa sin roll som servervakt, gör man det har man inget att göra som servervakt eller helper eftersom att rpn ska hålla en bra nivå

måste varit medlem i 30+ dagar vilket du inte har du får vänta tills dess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka