Nekad PallePalm | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NOT_MLC

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450541132/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Palacio

Vad är ditt discord namn? NOT_MLC#9179

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Karlsson och är 25 år gammal och är uppväxt i Kalmar. Med min mamma och pappa. och Min uppväxt har varit dålig för vart mobbad i tonåren för att jag va lite kraftigare en alla andra så dom respekterade mig inte. Så en dag bestämde jag mig för att börja på gym så när jag kom ditt så va 3 av mobbarna där och sa massa med fula ord så jag gick hem. När skolan började så vart jag så arg så jag ställde mig upp och skrek tänk om ni hade varit så här hur hade ni känt er då men ingen brydde sig. Så jag gick hem och då sa jag till mamma att jag ville inte gå till skolan mer för dom mobbar mig så vi flyttade och då bråkade min föräldrar så då skrev jag en lapp och skrev hejdå för dom slog varandra och brydde sig inte om mig så jag såg Postnord och då fick jag Kjus till Multistaden. På fritiden så började jag röka weed och vaska guld.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är kul med RP spel och vill jobba som polis eller Securitas. Och det skulle va så kul att få det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den primära anledningen till att jag vill ha whitelist på denna servern är. Att jag skulle vilja jobba som polis.

Hur hittade du Multistaden? Jag snackade med en kompis en tag så sa han att jag skulle gå in på Multistaden. Så jag gick inte startade en karaktär och började spela och tyckte det var väldigt kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag tänker vara en snäll Person och samtidigt rolig och bra humor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Tillbaka