Accepterad palle2320 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

palle2320

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Pahlen

Vad är ditt discord namn? Palle

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2005

Berätta om din karaktär. Håkan Persson är en komplex individ, vars liv har tagit en mörk och farlig sväng trots sina lovande inledande år. Håkan är 22 år gammal och har bott i Sverige hela livet men hans föräldrar flydde från Chile under militärkuppen 1973 och därför har han influenser från Chile. Han bär på en bunt av motsägelser och inre konflikter som speglar den omgivande kaoset i hans tillvaro. Trots att han föddes och växte upp i en förhållandevis stabil miljö i Sverige, där han fick en kärleksfull uppfostran och en stark vilja, förlorade han sig själv under gymnasietiden. Hans väg in i drogmissbruk och kriminalitet var en följd av en kombination av felaktiga val och det influerande umgänget han valde att omge sig med. Att bli medlem i ett kriminellt gäng blev en sorts vändpunkt för Håkan, där han fann en slags gemenskap och identitet som han inte hade känt tidigare. Men samtidigt blev det också en snärjig fälla, en spiral av risker och faror som snärjde honom djupare och djupare. Det är intressant att notera hur Håkan valde att spendera sina pengar på dyra sportbilar. Denna passion för bilar, som kan spåras tillbaka till hans fars influens, visar på en längtan efter något mer än bara makt eller rikedom. För Håkan representerade dessa bilar en sorts symbolisk framgång och en slags trygghet mitt i kaoset. Djupt inom Håkan kan det finnas en strimma av hopp om en bättre framtid, en längtan efter att kunna lämna det kriminella livet bakom sig och återvända till det han en gång var. Men samtidigt är han fast i en livsstil som han själv har valt, en livsstil som ger honom en slags identitet och mening.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och vill bidra med bra och engagerande RP där jag respekterar reglerna och använder mig av sunt förnuft. Jag kommer även bidra med en rolig karaktär i servern där jag pratar med mycket folk och förhoppningsvis bidrar till roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag agerar för att gynna motparten och inte bara mig själv i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst genom reglerna. Några exempel är metagaming vilket innebära att du vet saker din karaktär inte har information om eller random deathmatch som innebär att man dödar en annan spelare utan någon riktig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag var medlem för ungefär tre år sedan och nu vill jag börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen gå in för rollspelet och utveckla min karaktär till en framgångsrik och bidragande del av servern.

Hittar inte din dc, kan du återkomma med den eller tagga mig i unive discorden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka