Nekad Palle Träsktroll | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Palle Träsktroll

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486

Ditt Hex-ID: 11000013c521abe

Vad är din discord tagg? siMoN #1510

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 59

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag försökte gömma mig i en Qpark bil och då antog dem att jag försökte ta bilen, men så var inte fallet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade krocka in i en person och han vart jättearg och började jaga mig med ett baseballträ då gömde jag mig i en Qpark bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan vara båda och. försökte fly, men förstår att det såg konstigt ut när jag sitter i en tjänstebil

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slogs i ett fängelse och där med blev bannad för att en annan person slog mig och då slog jag tillbaka. då vart jag bannad, men blev av med bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag aldrig skulle ha suttit mig i en tjänstebil

Har du lärt dig någonting efter din ban? man ska absolut inte sätta sig i en tjänstebil. visste att det kunde vara en risk för att jag har läst reglerna på eran hemsida och på discord :)

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka