Nekad Palestina G | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Palestina G

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? palestina_777

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004 (19 år snart 20)

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Jönsson hane 25 år gammal och har bott i malmö i hela sitt liv. Han har bott i ett område som har varit bra och har haft en bra uppväxt. Nils uppväxt har varit bra i skolan gick det bra och det blev lite bråk då och då men inte så allvarligt. När Nils hade gått ut Gymnasiet så fick han ett jobb på en bil mekaniker och han tyckte det var en bra början på hans liv med att börja tjäna pengar och att verkligen vilja börja tjäna pengar och börja få ett bra liv. Nils hade jobbat hos mekanikern i ca 5 år och Nils fick sedan in 2 killar som var hans vänner som gick i hans klass från gymnasiet och lite i högstadiet. Dom frågade Nils om han vill hjälpa dom med en sak och Nils litar på dom han vet att dom inte hade gjort något för att sätta han i skit. Det gick några dagar och fick ett sms av sin vän och frågade om han ville göra lite mer pengar och hjälpa till med en allvarlig sak. Nils gjorde jobbet åt sina vänner och han var rädd att polisen skulle ta han men han kände varför inte hjälpa mina vänner, Nils är en väldigt omtänksam person ställer upp för allt och hjälper sina vänner när dom behöver hjälp. När Nils fick sina pengar så tänkte han wow allt gick endå rätt bra och valde att fortsätta med har hjälpa sina vänner. Mer om Nils resa kommer han att fortsätta med det han hjälpte sina kompisar med eller kommer han strunta i det och fortsätta som bilmekaniker?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till ett så bra RP som möjligt jag har spelat på några 18 + servrar förr och har tyckt det har gått ganska bra jag vill att min RP ska förbättras jag gillar att snacka med folk och träffa nytt folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna i Scenariot ska ha en chans att vinna. Allt e inte ute efter att man sak vinna ett scenario, man vill att båda parterna ska ha en chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: (Random DeathMatch) När du dödar någon utan anledning, VDM: (Vechile Deathmatch) När du använder ditt fordon som ett vapen och väljer att döda personen. Sunt för nuft: När du gör en sak som inte är logiskt tänkande som till exempel att du kan inte gå in i polisstationen och börja öppna eld. CopBait: När du vill att polisen ska åka efter dig med mening. PowerGaming: När du till exempel kör en bil i 200+ i en vägg och låtsas som ingenting har hänt. NLR: (New Life Rule) när du har blivit dödad i ett Scenario och väljer att döda personen som har dödat dig du ska inte minnas något som har hänt när du har dött. Metagaming: när du snackar ooc med din vän i dc för att veta vilken position din vän är på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat några RP servrar och jag har ca 950 timmar på FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Nej. Heter (Palestina G på steam)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka