Nekad PaKaRa | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PaKaRa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: PaKaRa

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198953718204/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin Paco

Vad är ditt discord namn? PaKaRa#1619

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Meho Membe,jag kommer från Bosnien och jag är 33 år gammal.Jag har många vänner i Multistaden som gör kriminella saker (seljer droger,kidnapar,rånar o.s.v).Dom ringde och frågade mig om ja vill flytta ditt och börja ett nytt liv.Jag har bokat i flyggplan om allt går bra så kommer jag ditt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer följa alla server regler.Jag har 700h på FiveM och jag är bra på RolePlay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Föratt jag har aldrig testat svenskt RolePlay och jag tror det kommer gå bro med det.Jag har hört att det är rolig att spela här.

Hur många timmar har du på FiveM? 700 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min kommpis visade mig discord server och vi ville spela svenskt RolePlay.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag spelar.Det är en bosniskt RolePlay server.Balkan Guardian

Senast ändrad:
Utveckla fråga 7 och 8 senast idag kl 15:00, annars kommer din skriftliga ansökan nekas pga inaktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka