Ej Antagen Pajala | Chef-jobb ansökan [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pajala

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? grove street pizzeria

Vad heter du i verkligheten? filip

Vad är ditt användarnamn på discord? pajala_king

Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2025-02-11 sen har jag spelat mycket på min brorsas dator

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare arbetat som chef på flera pizzerior, där jag ansvarade för den dagliga driften, personalledning, schemaläggning, inköp och kundservice. Genom dessa roller har jag utvecklat starka ledaregenskaper, god organisationsförmåga och erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. plus jag har jobbat på olika pizzerior i verkligheten

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring det här jobbet är att växa tillsammans med verksamheten. Jag vill bidra med min erfarenhet och mitt engagemang för att skapa en välfungerande arbetsplats där både personal och kunder trivs. På sikt vill jag gärna ta mer ansvar, utveckla mina ledaregenskaper ytterligare och vara med och driva förbättringar – både vad gäller arbetsmiljö, kvalitet och kundupplevelse. Jag ser det här som en långsiktig möjlighet där jag kan fortsätta utvecklas inom branschen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv väldigt ofta minst 3-4 timmar om dagen

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad,
Anledning: AI, innebär att du är här och med blacklistad ifrån att ansöka till chefs positioner!

Du får aldrig mer ansöka till chefs postionen, överklaga hos Emin-Swe!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka