Nekad paineed | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

paineed

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Kristiansen

Vad är ditt discord namn? Paineed#0770

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars Karlsson 37

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad driven trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tuff uppväxt med narkomaner till föräldrar, framtidsplaner är att vara polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela seriöst och ansvarsfullt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man lyssnar och gör som motparten säger

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, RDM, VDM, NLR, Sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag jobbar som lastbilschaffis så spelar i den mån jag kan, men jag kommer spela 80% av min lediga tid, blir allt seriöst kan jag tänka mig köpa en laptop att ha med mig i lastbilen för att spela på kvällar

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka