Inaktuell Pagge | Medlem ansökning [Vinnis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Cairo Rahman

Vad är ditt discord namn? pagge_1

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cairo, Rahman (33)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Erfaren, lösningsorienterad, social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: FD Polis under en extremt lång tid, suttit inom Polisledningen i Region Unive. Planerar på att återgå till Polisen för att fortsätta uppfylla sina drömmar, och fortsätta jobba med sitt favorit jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP nivå och roliga scenario som utspelar sig med min karaktär. Jag är här för att ha kul och spela för alla parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario menar att man ej ska spela för egen vinning, utom man ska låta RP:n driva vidare scenariot så att alla parter har det lika roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har tidigare blivit bannad flera gånger men tagit lärdom varje gång! En gång blev jag bannad pga RDM, Jag arbetade på Securitas (2022) och var ur tjänst, sedan så började en man överfalla mig på piren. Jag hade kvar mitt tjänstematerial, dvs: Taser och Batong. Så jag tasade killen som överfall mig (3ggr) Det var lite överdrivet tyckte staffsen och sa att det såg dåligt ut. Men tillslut blev jag unbannad och fick en till chans efter att jag hade förstått "varför" jag blev bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Death Match) - Dödar eller skadar någon utan anledning. VDM (Veichle Death Match) - Använder sitt fordon som ett vapen för att försöka skada "någon". Powergaming - Spelar för sin egna vinning och inte för alla parter samt RP:ar inte på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom nån glömde skriva godkänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka