Accepterad Pagge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29 (Hex)

Vad är din discord tagg? pagge_1

Vem var det som bannade dig? Alibabas Taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-15 213246.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av Alibabas Taxi eftersom att jag bröt mot Suntförnuft §4.1J.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade krim support och skulle fråga varför vårat gäng hade blivit nedstängt, men blev istället indragen och ifrågasatt om ett scenario för 3-4 dagar sedan. Dom hade tydligen granskat klipps från det scenariot och funnit regelbrott som jag begådde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig bann, jag sköt mot en Polisbil för att jag försökte ta mig från platsen, dom hade skjutit mina däck så det var svårt att ta mig fram till min helikopter, ville skjuta mot polisbilen för att försöka göra så att poliserna skulle ta skydd och så att jag snabbt hade kunnat hoppa in i helikoptern och fly. och det med C4:an, jag hade på mig en C4:a under hela scenariot och glömde sätta på mig SME:n, jag förstår varför jag fick en bann och jag har insett vad jag behöver förbättra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare blivit bannad, de flesta av mina banns har varit felaktiga men det har även varit banns som varit korrekta. T.ex. Har fått en PWG bann tidigare när jag var ny på servern det var några år sedan men det var när jag inte RP:ade på skador. Efter bannen så läste jag reglerna lärde mig vad man ska göra, i det här fallet handlar det om att inte överföra vapen, eller overall BRYTA mot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första hade jag inte behövt att sno polisbilen från första början och blivit gripen, och vid travbanan så hade jag inte behövt skjuta utan istället försökt att bara hoppat in i helikoptern och tagit konsekvenserna ifall Polisen hade skjutit mot mig. Det är RP:n jag borde låtit det ske istället för att skjuta. och det med C4:an var ett simpelt misstag, men nästa gång ifall något liknande händer ska jag ha på mig /sme under hela scenariots gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer att RP:a med motparten mer framöver och göra andra och bättre beslut i RP:n.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka