Antagen Pagge | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Ditt discordnamn: pagge_1

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Hej!

För det första vill jag säga att jag är Föredetta MA och Helper och gillade dom 2 områden, Blev demoted som Helper men vill få en ny chans och försöka igen.

Jag känner att denna position som Helper hade passat mig, Jag är väldigt engagerad och Lösnings orienterad, Jag kommer prestera fullt ut ifall jag får chansen att bli en del av Staff teamet.

Jag vill bli Staff för att hjälpa Staff teamet och utveckla Unive Roleplay. Alltså hjälpa till att utveckla RP nivån. Jag vill hjälpa till med servern så att den kan fortsätta att utvecklas, Och att hjälpa Communityt på Unive.
Jag kommer stå upp för Unive och medverka i att Driva Unive till toppen. Jag hoppas att jag får chansen att bli Helper och få kunna hjälpa resten av Staff teamet.
Mina kunskaper inom Staff yrket, är bra, Jag har bra kunskaper från ge roller i DC, Kommandon IG, Hur man hanterar en bann, Hur du kan effektivisera ditt arbete, Jag är väldigt lösnings orienterad vilket krävs som Helper, Jag tror att jag har mest egenskaper även fast jag inte varit Staff på Unive.
Jag är väldigt positiv av mig, en väldigt lösnings orienterad person, Jag vet hur man ska hantera kritik om jag har gjort något fel så kommer jag att åtgärda det felet så snabbt som möjligt.
Men kortfattat sagt, Jag vill bli Staff för att bidra till serverns utveckling och hjälpa folk som behöver hjälp med olika problem.
Jag hanterar banns på ett bra sätt, Som Staff ska du skaffa beviset (Bannbevis) sedan slutföra bannen, Jag har kunskaper med Avrapporteringar och Rapporteringar som en Bann Rapport.
Jag vill verkligen visa vad jag är kapabel till Staff och jag vill absolut visa att jag kommer vara aktivast och komma med bra roliga och kreativa idéer till servern, Just nu är jag MA och har varit det senaste 2 dagarna och jag har medverkat och tagit över 85 Ansökningar, Detta visar min aktivitet och min prioritet för Unive. Detta kommer inte ändras ifall jag blir Helper, Utom min aktivitet kommer bara höjas, då jag faktiskt vill hjälpa och styra upp Staff teamet och Unive.

- Förbättringar på Unive
Jag tycker det förekommer väldigt mycket lall på ställen som Piren och Torget, Jag som staff hade jobbat på att förbättra det. Lall kan förekomma i olika situationer, Att man slåss utan anledning vilket också är RDM. Det kan vara mycket folk som skriker i micken. Iallafall, Mitt mål är att förbättra servern, Få bort allt lallande bland folket, Mitt mål är att göra så att folket kan känna sig trygga när dom spelar på Unive, Göra det till en Trevlig och Lugn zoon där man kan RP:a, och lära känna nya människor.

- Korruption
Korruption är när man missbrukar sin makt, T.ex. Som Staff, Att man missbrukar den rollen, Att man kanske bannar folk för hel konstiga grejer, Eller spawnar in vapen och värdefulla grejer till sig själv och använder det till RP. En annan typ av korruption som jag har fått ta del av som MA var att ge roller och ha kvar roller på personer som har blivit av med sin Medlem, T.ex. en grabb som fick indragen medlem, Han fick ha kvar sin Krim av en MA, och MA:n fick P Bann PGA: Korruption vilket ät ett helt rätt beslut, Andra kan ge Krim och roller gratis vilket och är korruption, Dom som blir DON ansvarig kan vara korrupta genom att ge, Importer, Peds, Import hus, Flygplan (Fordon överlag). Detta är absolut inte okej och detta kommer såklart bli total uteslutning på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att RP.n har förbättrats men fortfarande kan förbättras, Fortfarande många lallare som härjar runt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Alla staffs ska samarbeta med varandra och lära ut hur RP.n fungerar. Sedan ska alla lallare som inte är här för att RP:a skickas, Om man lyckas lösa RP:n först få den så bra som möjlig. Sedan kan man börja tänka på att fixa allt övrigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid agera professionellt, Man ska ta det med största allvar. Du som Staff är dom som styr servern framåt. Du ska ta det som att det är ditt IRL jobb (Lika seriöst).

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv varje dag. Flera timmar om dagen och verkligen prioritera Staff arbetet. Men i nuläget så går skolan absolut först men när jag spelar så är det staff arbete som gäller.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år snart 4.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit Staff 2ggr och MA älskade att vara Staff och älskade att vara MA vill visa vad jag är kapabel till och vill få en till chans som Helper.

Jag har varit Servervakt i nästan 6 Månader. Jag sköter rollen bra, Abusar ej min roll, Är inte Korrupt, Kommer sköta min Helper roll likadant som min SV roll, Absolut inte Abuse eller vara Korrupt, Kommer sköta min Staff roll ordentligt. Kommer inte missbruka min makt (Korrupt).

Här är lite Standard Kommandon jag kan. (Lärde mig de flesta när jag var staff tidigare!)

/revive (id) Du återupplivar en Person, du kan använda dig av endast /revive för att återuppliva dig själv.
/noclip Du blir osynlig och kan flyga runt i ett osynligt läge, detta använder du dig av när du ska Specca folk.
/spec (id) Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter och är i en Person. Du kan använda dig av olika knapp tryck för att se Deras inventory osv.
/specoff Du stänger av speccen och hamnar i vanlig Noclip
/freeze (id) Du fryser en Person, detta brukar man använda när man behöver se ID på en Person som sitter i T.e.x en bil.
/unfreeze (id) Du stoppar frysningen
/tpm Du sätter en Waypoint på kartan, sen skriver du /tpm, då kommer du TP'as till där din Waypoint var satt på kartan.
/setjob (id) (Jobb-Namn) (Roll/Rang) Du sätter en Persons Jobb på det specifika jobbet du valt i den specifika rangen du valt.
/addkey (namn) Detta ger dig en Nyckel till det specifika låset som du valt.
/clearinventory (id) Du rensar en specifik Persons inventory.
/givemoney (id) Detta spawnar in en viss summa pengar till en specifik Person.
/giveitem (id) (namn) Du ger ett specifikt föremål till en specifik Person
/giveweapon (id) (namn) Du ger ett specifikt vapen till en specifik Person.
/banhistory (Hex-id) Du ser Ban-Historiken på en viss spelare.
/v (namn) Detta spawnar in en Specifik bil som du valt.
/announce (meddelande) Detta annonserar ett Meddelande där hela Servern ser vad det står.
/pm (id) Du skriver något till en Specifik person i OOC-Chatten, detta kan underlätta för Staffs igenom att man kan använda det för att kalla in någon till Support.
/dv Detta tar bort närvarande fordon.
/kick (id) (anledning) Du sparkar ut en person ifrån servern av den specifika anledningen du valt.
/svban (id) (anledning) Du bannar en person i 60 minuter i den specifika anledningen du valt.
/ban (id) (dagar) (anledning) Du bannar en Person antalet dagar du valt av den specifika anledningen du valt. Du kan banna i en halv dag igenom att skriva 0,5 på dagar.
/unban (Hex-id) Du unbannar en Person.
/search (Steamnamn) Du ser Hex-Id't på en Person. Ifall en Person har Combat-Loggat så kan du använda detta för att få Hex id och sedan banna denna Person igenom att använda dig av /banoffline.
/banoffline (Hex-id) (Dagar) (Anledning) Du bannar en Person som är Offline i antalet Dagar du valt av den Specifika anledningen du valt.
/toggleid Du ser Id på Personer över deras huvuden.
/togglename Du ser Steam-Namnet på Personer över deras huvuden
/bring (id) Du drar en Person till dig
/goto (id) Du går till en Person
/sc för att skriva i Staff chatten
/sv för att skriva i SV chatten
/m (id) du skriver till en person med det IDet
/who (id) för att se om personen T.ex. är Medlem och Krim
/skin (id) för att ge ID:et en Klädmeny

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb Ansvarig har jag varit tidigare och är inget för mig riktigt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka