Pagen Hammad | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pågen

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
7
Användarnamn: Pagen Hammad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/idontspeaktall/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? pagen#2008

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Jag föddes i en hyfsat fattig familj och min mamma lämnade våran familj redan när jag var 2 år, hon dog tyvär av cancer detta gjorde våran familj väldigt ledsen. Jag såg en reklam om multistaden och jag har sedan 9 års older drömt om att flytta till multistaden i hopp om att få ett bättre liv än vad jag har haft. Jag kommer också från en kriminel bakgrund där jag va spring pojke för ett lokalt gäng.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kanske inte har dom flästa timmarna men jag är reda att tillföra bra RP. jag är villig att arbeta hårt så länge jag kan ha roligt och ha en bra RP. Jag följer och VDM RDM NLR vilket är viktigt för att ha rolig RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en seriös rp och träffa nya livs långa vänner

Hur många timmar har du på FiveM? 10hrs

Hur hittade du Multistaden? blev tipsad av en polare som har över 1000 timmar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har inte bivit bannad men har dock blivit kickad en gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte regelbundet

Fin ansökan jag skickar vidare dig till muntlig intervju!
Utveckla gärna på din muntliga varför du vill bli det och vad din karaktär gillar att göra osv.

lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka