Accepterad Pagen Hammad | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pågen

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
7
Användarnamn: Pagen Hammad

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/idontspeaktall/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pagen

Vad är din discord tagg? Pagen#2008

Vem var det som bannade dig? pontus

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall dålig rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade och det är väldigt dålig rp att jag inte kör seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lallade och lekte runt gjorde olika röster och sånt vilket inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var e korrekt ban det var jag som gjorde felet och det kommer inte hända igen kan jag lova jag förstår varför det är ju inte roligt för andra när andra lallar det har hänt mig många gånger och det blir dålig rp då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom blev avklarade och avslutade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lallat och faktiskt kört seriöst och haft en bättre rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska lalla och tillföra dålig RP det blir väldigt tråkigt för alla andra vilket gör att servern kanske tappar nya spelare som precis har joinat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka