Ej Antagen padde2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

padde2

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik

Vad heter du på discord? pade1082

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 1993

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Har gjort det mesta på servern nu under de åren jag spelat Unive. Kriminell, startat gäng, varit polis osv. Har upplevt alla sidor av den RP som finns. Kände att jag vill testa något annat nu.

Det har blivit ganska tydligt att det krävs en lite högre standard på spelarna som tas in för att höja nivån, därav söker jag.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har erfarenhet sedan många år tillbaka av att driva communities. Bred erfarenhet av Unive RP.
Mitt mål är att få den sökande att förstå innebörden av att vara medlem i unive, att bidra till en bättre RP för alla inblandade.

Eftersom jag kört både Polis, Kriminell och "vanlig" är det ganska lätt att upptäcka hurvida någon uppfyller kraven för att bidra till en god RP eller inte.

Är rättvis och saklig. Kommer ej ge någon fördelar för att man känner varandra, eller nackdelar för att man haft duster med varandra i spelet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, helt enkelt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Höja RP nivån genom att få ansökande att förstå vikten av medlemskapet

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En högre rp nivå generellt än vad de flesta har idag. Se till att RPa sin karaktär som den är tänkt att vara i spelet, detta missas allt för ofta. Och viktigt att man bidrar till att alla får en kul upplevelse.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Medlemsskapsintervjuer, forum och hålla koll så att RP-reglerna efterlevs ingame.

Hur ser din aktivitetet ut? Arbetar 3skift, när jag jobbar förmiddagar kan jag vara aktiv kvällstid. När jag jobbar eftermiddag kan jag vara aktiv dagtid, tredje veckan är jag ledig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget utöver ovan. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka