Accepterad Padde | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Padde

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335628604/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Padde#3422

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Olsson och är 21 år gammal, Adrian är en snäll kille med en mörk bakgrund. Adrian växte upp här i multistaden där han utbildade sig till en mekaniker så han bra kunskap om motorer och maskiner. Han känner dock att han inte längre vill hålla sig inom regelboken och ville börja spela med dem "stora grabbarna". Han har redan skaffat kontakt med några av multistadens gäng, De har erbjudit honom jobb fast han vill helst arbeta själv. Han har ETT motto här i livet och det är att man ska ta det som man vill ha, helst utan att skada andra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ta mitt rpande till en ny nivå, enligt era regler så finns det många saker som bara de whitelistade får göra och jag känner att de sakerna passar perfekt för just min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom att den verkar vara väldigt aktiv med både snälla och allvarliga personer. Jag känner även att om det finns flera som är whitelistade så kommer det att skapa fler allvarliga och roliga scenarios

Hur hittade du Multistaden? Jag har ett par polare som kör och har kört tidigare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att utveckla min karaktär och att ha det allmänt roligt med de andra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, just nu så spelar jag bara på multistaden men jag har spelat rätt så aktivt på en server tidigare vid namn rosberget

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
768953182780129281.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka