Nekad Padde | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Padde

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335628604/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Padde#3422

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Karlsson och är född 1990, han är en helsvensk invånare som växte upp i ett rätt så utsatt område i Sverige. Adrian växte upp runt gängkriminalitet men har sedan långt bak intalat sig själv att han ska hålla sig borta från den kriminella livsstilen. Han har en dröm som de flesta har, att äga och köra de mest exotiska bilarna på marknaden. På senaste har Adrian jobbat på postnord och känner att möjligheten till att förverkliga han dröm inte finns där. Han har kommit i kontakt med några av stadens gäng och blivit erbjuden jobb men han vet inte om det är rätt val just nu...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom att jag känner att whitelistade folk har möjligheter till ett bättre jobb där man får aktivt interagera med folk på servern. Detta leder till en mer seriös RP för alla på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat under ett par dagar och känner att det är en bra och aktiv server där jag vill känna att jag har en "impact" på servern

Hur hittade du Multistaden? Jag har ett par polare som kör och har kört tidigare

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med min rp är att ha kul och skapa minnen som folk aldrig kommer att glömma bort! :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, just nu så spelar jag bara på multistaden men jag har spelat rätt så aktivt på en server tidigare vid namn rosberget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka