Accepterad Pacman0687 | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pacman0687

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? Pacman0687#3968

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mekonomen är den största verkstaden i Unive och varför inte lika väl bli den bästa också samt aktivaste och till det bättre så att företaget blir mer aktivt och att alla spelare får tillgång till att fixa sin bil större delen av dygnet så att det kommer bli bättre än den det varit och tyckt att jag kan leda företaget på en lagom nivå. Jag kan bidra till en bättre resa på servern och utveckla den sociala rp:n som blir när man jobbar på mekonomen. Kommer även komma med nya idéer hur man kan utveckla allt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mekonomen är det perfekta jobbet för mig eftersom jag vet att jag kan utveckla rp så mycket jag kan.Jag varit biträdande chef tidigare hos Securitas, palace, Saras, Kriminalvården så vet hur man sköter allt snyggt. Jag kommer att kunna bidra till ett mycket bra rp både från min sida men även de som kommer jobba där. Jag är en väldigt omtänksam person som alltid är trevlig. Jag älskar att prata med människor och på så sätt så älskar jag att anställa människor och allt sånt.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan efter man slutat skolan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? nej

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep bra rp och vet hur man sköter jobbet som chef. Han har varit min biträdande och då skötte han jobbet bra

Tillbaka