Nekad Pacman0687 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pacman0687

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2006

Vad heter du på discord? Mr bean#3151

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-5 timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag hjälpa till att hålla ordning och reda på servern. Finnas som ett stöd för staffsen och kicka personer som lallar eller bryter mot oskrivna regler, som till exempel trängsel i kö. Jag skulle inte tveka på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det angår någon som står mig nära. Jag hade också använt mig av sv-ban och anpassat en kick eller sv-ban utifrån det regelbrott som begås. Jag hade även vistats ofta platser där jag vet förekommer mycket lall för att varna eller i värsta fall banna, de handlande. Jag hade alltid gett en anledning efter min ban så att den bannade kan förstå sitt misstag, läsa igenom reglerna och förhoppningsvis förbättra det till nästa gång och jag tycker om att hjälpa folk och lära folk nya grejer och om folk bryter till exempel mot ett grovt regelbrott så är det direkt en sv ban plus att jag kommer ta klipp på det för att sedan göra en anmälan på forumet så att personen får det straff som den förtjänar det skulle även bra att va servervakt för till exempel i stora scenarion så är det viktigt att det finns iallafall minst 1 servervakt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att det finns ganska många lallare som jag vill hjälpa till med att få bort från servern för bättre rp på serven. Sen så tar jag rpandet på en rätt så hög nivå. Man vill inte att folk ska gå runt i spelet ooc. Jag har sett jätte många lallare och folk som går runt ooc men det enda som jag har kunnat att göra då är att skriva en report så någon annan kan banna dom men det skulle kunna bli mycket enklare om man själv bara kan banna dom. Jag jobba ju på securitas så då träffar man ju väldigt många lallare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror själv att jag skulle kunnat bidra med att t.ex. kicka folk som inte beter sig, dva bilar som står opassande, bilar som har vält över mitt på gatan osv. Allmänt kunna göra servern bättre och förbätta rp nivåerna. Jag är har alltid bra med tålamod och utför aldrig något utan en bra anledning. Skulle jag någonsin kickat någon skulle jag verkligen försäkrat innan jag personen förtjänade det och hoppats på att personen lärt sig något varför personen blev kickad.

Varför ska just du bli servervakt? anledningen till att jag ska bli server är att jag ofta är online och jag kommer göra allt jag bara kan för att hjälpa denna server att få så hög rp nivå som möjligt och om jag blir servervakt så kommer jag komma ett steg närmare till kunna få bort alla som kör dålig rp genom att tillexempel lalla eftersom om jag blir servervakt kan jag sv banna folk i 60 minuter men sedan kan jag gå in i support och be en staff banna spelaren en längre tid om det behövs och då kommer förhoppningsvis spelaren få sig en tankeställare och tänka till så han kanske använder en högre rp nivå i framtiden och på så sätt så kommer det tillslut bara vara folk som tar rp på 100 procent allvar inne på denna rp server. jag skulle även göra allt jag kan för att underlätta staffsens jobb. medans jag även fokuserar på mitt eget rpande till 100 procent

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag verkligen vill kunna göra skillnad på denna server istället för att bara skriva /report och sen kanske någon annan gör det istället för att jag ska kunna göra det själv. jag skulle vilja göra unive till en bättre server helt utan lall och med perfekt rp nivå vilket kanske låter omöjligt men jag tror att om alla på hela servern blir engagerade i att hjälpa servern och hålla en bra rp nivå och så vidare så kommer det här vara möjligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan nog dom viktigaste /revive (id) /Kick (id) (anledning) /toggle Id /svban (id) (anledning) /dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad förut men det var väldigt länge sedan. Den senaste tror jag var för attjag var i fängelse och det var en person som våldtog mig och slog mot mig och en annan kille. Då han började slå mig märkte jag att han faktist försökte döda mig så då slog jag tillbaks på han sen så råkade jag döda honom och då blev jag bannad men inte han.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

+rep har bra resonemang till att bli Servervakt samt verkar kunnig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka